دوباره اربعین تو حرمت پا گذاشتم 🥺🫀😢
5 MB
@Fr_army_bt73 August 2024اهنگ Mikrokosmos:که از عبارت یونانی mikros kosmos به معنای "دنیای کوچک" گرفته شده. معادل این کلمه تو زبان جدید Microcosm هست.عالم صغیر و کبیر (Microcosm-macrocosm analogy) یک جهان بینی هست که در اون جزء نمایانگر کل هست. این فلسفه یه شعار داره که میگه:"همانطور که در آسمان، در زمین هم"
Show this thread
@Fr_army_bt73 August 2024انسان به خودی خود یک جهانه، و عالم صغیر نامیده میشه چرا که نمایانگر یه الگوی مینیاتوری از تمام اجزا جهانه سرش به بالاترین فلک مربوطه، سینه ش به آسمان اِتِری و شکمش به عناصر مادیتو جامعه شناسی نوین این کلمه غالبا برای گروهی کوچک به کار میره که رفتارشون روی گروه بزرگی از مردم تاثیرگذاره
@Fr_army_bt73 August 2024و درواقع این گروه کوچیک نماینده یک گروه بزرگه، این آهنگ به این اشاره داره که بنگتنو آرمی هر کدوم دنیای کوچیک خودشون رو دارن و در کنار همدیگه یه دنیای بزرگ رو شکل میدن. #bts
@Fr_army_bt73 August 2024آنپان یه جور شیرینی ژاپنی هست که از خمیر لوبیا شیرین درست میشه. آنپانمن هم یه قهرمان تو کمیک ها هست که سرش از آنپان درست شده. ضعیف ترین هیرو هستش و هیچ سوپرپاوری نداره، فقط میتونه از سرش تیکه های آنپان بکنه و به آدم های گرسنه بده، با اینکه قدرتی نداره ولی بازم به مردم کمک میکنه
@Fr_army_bt73 August 2024پسرا تو این آهنگ خودشون رو به آنپانمن تشبیه کردن که هیچوقت ناامید نمیشه و هر کاری ازش بر بیاد انجام میدهوقتی یه عده میگن اهنگای بی تی اس معنا و مفهومی نداره!
@Fr_army_bt718 July 2024معرکهترین تقدیمنامهای که تابهحال از یک نویسنده دیدم:به یادِ پدر و مادرم که به من اجازه دادند در جستوجوی چیزهایی باشم که معنایشان را نمی فهمیدند.
@Fr_army_bt718 July 2024امیدوارم التيام پیدا کنید...از سختیهایی که در موردش صحبت نمی کنید
@Fr_army_bt716 July 2024بهترین سرآشپز قطعا اولین غذاشو سوزونده.بهترین دیزاینرِ لباس قطعا اولین لباساش قشنگ نبوده. بهترین نقاش قطعا اولین نقاشیش دیده نشده.بهترین اینفلونسری که الان تو اینستا ازش الهام میگیری، قطعا ویدیو های اولش تاثیر گذار نبوده.از اونجایی که هستی شروع کن، یه شروع ناقصه که یه روز میدرخشه.✨
@Fr_army_bt716 July 2024نمیدونم الان چی ذهنت رو درگیر کرده اما خواستم بهت بگم:هر چه قدر ناامید و خسته شدیهر چه قدر هیچ چیز بهت انگیزه نداد، یادِ این بیوفت که:«هیچ اتفاقی، اتفاقی، اتفاق نمیفته:)»شاید باید باهاش روبه رو میشدی که قوی تر بشی تَهِ این داستان🪽
@Fr_army_bt723 June 2024خوشم اومد😂دعوا و بحث کردن با من بی فایدس ، چون من بحث نمیکنم که ببرم ، بحث میکنم تا عصبیت کنم گلم*عالی بود که😂