15 فروردین 1405
انقد دلم میخواست مث دختر این خونه، ادایی باشم و مثلا بلد نباشم وقتی قیمه آبش تموم میشه و یکمی میسوزه تهش باید چیکار کنم...یا بگم وای من بلد نیستم با این ماشین لباسشویی کار کنم...یا بگم وااای بلد نیستم فلان فایلو از فلان سایت توی لپتاپم دانلود کنم...متاسفانه تو خیلی زمینه ها فضولی کردم و بلدم، فق…Show more
you lost
00:47 - 15 فروردین 1405

95 Views


1 Reply

Profile picture of ‌☫Nargesiam‌
@Nargesiam15 فروردین 1405
Replying to
ابسولوتلی🤌🏻