پس از شهادت مسئولان عالی و فرماندهان محور مقاومت به کمک جاسوس افزارهای دشمن، برخی بجای توسعه شبکه های امن داخلی در سطح بینالمللی به دنبال توسعه نفوذ جاسوس افزارها در ایران هستند.در شرایطی که دشمن به دنبال وارد آوردن ضربات کاری به نظام است، توسعه ابراز های صهیونیستی به چه انگیزه ای انجام می شود؟