بله دیگهوقتی قانع نمیشیم که از متجاوز حمایت کنیم شدیم مقاوم...!خدایا
@Master_Mersad13 June 2026Replying to and 7 othersبله دیگهوقتی قانع نمیشیم که از متجاوز حمایت کنیم شدیم مقاوم...!خدایا
@user1775390078113 June 2026Replying to and 7 othersاون حمایت از حمله هم باید توی چهارچوب خودش قضاوت بشه که چه کردید و چه از سر گذروندن مردم خصوصا بعد کشتار دی ماه که بعضی مردم به حمله راضی شدن!بماند که نظر مردم مطلقا تأثیری توی شروع این جنگ نداشت و جنگ طلب واقعی خودتون بودید که سایه جنگو آوردید سر این کشور با سیاست هاتون فقط طبق معمول گردن نمیگیرید
@Nelix13 June 2026Replying to and 7 othersتاثیر نداشت؟ در اصل که پشیزی ارزش براشون قائل نبود ولی کاملا استفاده ابزاری کرد و مشروعیت داد به جنایتش. گفت مردم ایران دوست دارن بمبارون شن، خودش ویدیو تجماعاتاشون با پرچم آمریکا و اسرائیلو منتشر کرد و...باعث شد فکر کنه راه بازه برا حمله و کشور پر از خودفروختهس
@user1775390078113 June 2026Replying to and 7 othersوالا از هزارتا دلیلی که آورد ۹۹۹ تاش این بود که سلاح هسته ای نمیتونن داشته باشن و ۴۷ سال مارو بازی دادن و..اینکه چسبیدی به همون یکی نشان از زرنگیته میخواستید کشتار نکنید بهونه ندید دستش شما که اینترنتم به جز برای لمپن های مورد تاییدتون قطع کرده بودید و صدای مردم داخل اصلا به جهان نمیرسید!
@Ghadr_motlagh_maxos13 June 2026Replying to and 8 othersج.ا کشت و کشتار راه انداخت ؟یا داعشی هایی که تو دی ماه وحشی بازی کردن یا اون امریکایی ک ازش حمایت میکنیمیدونی با سرخ پوست ها ، سیاه پوست ها ، مسیحی ها ، آفریقایی ها چیکار کرده؟میدونی همونه ک الان اسلحه میده ب اسراییلی که لبنان و غزه و سوریه و... رو داره رو مردمش بمب میندازه؟انسانیت هم نداری!
Replying to and 8 othersشهید حنانه مهدی خواهدانش آموز ۷ ساله مینابی که قلب کوچیکش به خاطر موج سنگین انفجار ابزار آزادی آمریکا وایساد ، در مهد دموکراسی این چیزا عادیه سالها آدم کشتن چه اهمیتی براشون داره
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
Replying to and 8 othersماهم برای کشته شده های اغتشاشات دی ناراحتیماما برای کشته شده های واقعی!برای کشتهشدگانی که به دست مزدوران اجاره شده اسراییل کشته شدنبرای کسایی ناراحتیم که توسط مزدورهای اجاره ای موساد کشته شدن تا از همون خون به نفع خودشون استفاده کنند."اما برای کشته شدگانی که شهر رو به آتش میکشیدن ناراحت نیستیم"
برای کسانی که به اسم اعتراض بانک آتش میزدن، اموال عمومی رو تخریب میکردن، مردم بیگناه رو میکشتن تا از خونشون به نفع خودشون و علیه حکومت استفاده کنند، برای کسانی که به اسم اعتراض به فروشگاه ها حمله میکردن و همه جا خرابی درست میکردن و... ناراحت نیستیم!