خدا قوت
Replying toاگه امریکا ونس رو نمی فرستاد ایران مجبور نمیشد قالیباف رو بفرسته! قالیباف هم سخت بود کارش....
خدا کند که چیزی از این توافق نصیب مردم ایران شودولی وای به حالتان اگر مویی از امام سید مجتبی خامنه ای کم شود
@Eedam7dReplying toما فرزندان #ایراناز شما تقاضا داریم با رأفت اسلامی ایرانی، انصاف و بازنگری فوری، اجازه ندهید جوانانی که میتوانند دوباره به زندگی برگردند و با رهنمودهای صحیح شما سرباز این آب و خاک بشوند از خانواده و آیندهشان گرفته شوند.بخشش از بزرگان است...فرزندان این سرزمین را اعدام نکنید.#نه_به_اعدام
Replying toتوافق با قاتل عزیزان این کشور؟؟؟خوابید یا خودتون رو زدین به خوابی؟؟؟افلا تعقلون؟چندبار از یه موضع ضربه میخوریم؟؟؟#نمیپذیریم #انتقام #خونخواهی_امام_شهید
Replying toامیدوارم جمعیت زیادی این مصاحبه رو دیده باشنبدون تعصب سیاسی(گور بابای اصلاحطلب و اصولگرا و پایداری و ...)آیا واقعا حرفای این آدم باورتون شد؟؟به قول معروف حرفی که از دل برآید بر دل نشیند بود یا یاد حرفای ظریف و روحانی افتادین زمانی که میخواستن از برجام قبل از امضا دفاع کنن
@Mehrjoo7dReplying toمن وقتی در میادین حاضر میشم میبینم که عموم مردم از مذاکره با شیطان بزرگ بیزارند
Replying toراستیآقای خلبانجمعه که خواستید توافق با #شیطان رو امضا کنید، این جمله امروز ترامپ مداوم در ذهنتون باشه:"یادتونه ما اون نابغه شیطانی، سلیمانی رو از سر راه برداشتیم؟! اگر آن مرد شرور (حاج قاسم) بود توافقی شکل نمیگرفت."خدا دوستانی مثل شمارو سر راه ما قرار نده!#وفاق_یا_نفاق
Replying toبه خودشیفتههای دنیا یکی دیگه هم اضافه شداول #قالیباف دوم #خوکزردپدوفیل#نمیپذیریم #گندم_ری#خونخواهی_امام_شهید #یا_لثارات_الخامنهای
یعنی خلوص نیت آنقدر بالاست نورش یهو از تو گوشی زد تو چشمم!برو عمو تو از دی ماه برای جریان وفاق بناپارت شدی!و با چکش شعام دهن همه چیز گل میگیری!