وقتی پیش شرطها را عمل نکردند چرا رفتید مذاکره؟بعد مذاکره، محاصره دریایی شدیم چرا مذاکره را ادامه دادید؟بعد محاصره چند نوبت به کشور حمله شد چرا به مذاکره ادامه دادید؟اگه اکراه داشتید چرا رفتید مذاکره باقاتل آقااصلا چرا جنگ را با تهدید ترامپ توقف کردید؟ مگه رهبری نگفت تا پشیمانی باید ادامه داد
