به روش‌های مختلف #اقتدار_پلیس را لگدمال می‌کنیم. روزی هم چوبش را خواهیم خورد.شاید جزییاتی باشد که از آن اطلاع ندارم اما در میانه آشوب و بی‌قانونی، شلیک فرمانده انتظامی یک شهر حتی اگر کشته‌ای داشته باشد #قانع_کننده نیست که قتل عمد محسوب شود.این اولین و تنها مورد از مظلومیت پلیس نیست.
حقیقتا از شنیدن حکم قصاص این پلیس عزیز ناراحت شدم.ما داغ آرمان و سید روح الله روی دلمان است و هنوز منتظر حکم اعدام قاتلین هستیم.در جنگ ترکیبی ۱۴۰۱ ما با تروریست‌ها روبرو بودیم.
00:33 - 28 March 2024



9 Replies

Profile picture of ‌رقیه علایی‌
@Roghaye5928 March 2024
Replying to and
با شنیدن این خبر واقعا مایوس شدم از اجرای عدالت الان فقط دلم خوشه خدا هست منجی موعود هست که انتقام خون این بیگناهان رو خواهد گرفت حضرت آقا هست سپاه و ارتش و نیروی فداکار فراجا رو دارین وگرنه بی تعارف والله از بقیه ناامید هستم ،عدالت واقعی زمانی اجرا میشه که آقا ظهور کنه واقعا دلم گرفته

Profile picture of ‌حسین زین الدین‌
@Sh1221228 March 2024
Replying to and
هرکس به طریقی دل ما می شکند ..بیگانه جدا دوست جدا می شکند ..بیگانه اگر شکست حرفی نبود...از دوست بپرسید چرا می شکند ..آقای قاضی.محترم اثر صدور واجرای این حکم بر روان جامعه خاصه نیروی انتظامی .چه خواهدبود؟؟#مظلوم.#مظلوم

Profile picture of ‌اسماعیل جهانی‌
@amin134428 March 2024
Replying to and
کجای دنیا سراغ دارید

Profile picture of ‌د. سید حسن حسینی‌
@h_hoseini128 March 2024
Replying to and
کجای دنیا اینجوریه؟!پلیس خودت رو که وسط اغتشاشات مجبور به استفاده از سلاح شده، محکوم به قصاص کنی؟!اونوقت آیا سایر پلیس ها در موارد مشابه اقدامی یا حرکتی خواهند کرد یا به عنوان تماشاچی یا کتک خور خواهند بود ؟!اینهم شد قضاوت؟!