آقایان محترم روحانی و متولیان محترم مذهبیاز شما گله دارم! دیشب بعد از یه مدت خیلی طولانی یه دسته عزاداری برای امام علی (ع) تو محله ما راه افتاد. از اینهایی که طبل و پرچم و وانت و بلندگو دارن. مردم میومدن تو بالکن خونهها، دم مغازه ها و بغل خیابون و بعضیها بچه هاشون رو هم میآوردن و یه عده
