تا اینجای کار خسارت ریاست جمهوری اقای پزشکیان از یه جنگ تمام عیار با اسرائیل و امربکا بیشتر بوده درود بر مسعود سلام بر باقر :)
@Namira_7123 January 2026Replying toچه عجب 😐 مدتیه خیلی خودتون رو میگیرید دیگه مثل گذشته خاکی نیستین
@Namira_7123 January 2026Replying toمنشن نه هم اینجا فالوتون کردم هم توییتر قبلا فالوتون کردم بک ندادین آنفالو کردم اما کلا مثل گذشته نیستین راست حسینی اون موقع خیلی خاکی تر بودین
@BadeMokhalef24 January 2026Replying toوالا توییتر که همدیگه رو فالو داشتیم شما بودین که آنفالو کردین اینجا هم ندیدم من