مجری های منو تو قوانین و دستورات پلیس در تجمع #سس_خرسی بخاطر حفظ خودشون واحترام ب کشور میدونن بعدهمین قوانین رو #ایران بگه میشه ظالم میشه گرفتن آزادی از مردم میشه سخت گیر یادمون نمیره برای تجمعات مونیخ هم ۴۰ دقیقه داشتن توضیح میدادن چکار نکنن که پلیس چه برخوردایی نکنهبرای ایران ایی برای بقیه به!
3 MB