5d
دشمن چنانچه در روند مذاکرات، بدعهدی پیشه کند، ما به مقابله و جهاد خود در «میدان» ادامه خواهیم داد.
مسئولین با چشمان باز و هوشیاری تمام و کمال، مذاکره خواهند کرد. دیپلماسی ما در امتداد جهادِ «خیابان» و «میدان» است.
دیگه اینقدر هم قاطع نباشید بذارید دشمن بیچاره هم یه نفسی بگیره
17:40 - 26 خرداد 1405

19 Views