ما برای پیروزییا شکستیا آتشبس نرفتیم خیاباندستور رهبر بود.تا دستور بعدی صادر بشه باید در خیابان بمونیم...#لبیک_یا_امام_خامنهای #ציות_או_אימאם_חאמנאי
8 April 2026ما برای پیروزییا شکستیا آتشبس نرفتیم خیاباندستور رهبر بود.تا دستور بعدی صادر بشه باید در خیابان بمونیم...#لبیک_یا_امام_خامنهای #ציות_או_אימאם_חאמנאי