8 April 2026
ما برای پیروزییا شکستیا آتش‌بس نرفتیم خیاباندستور رهبر بود.تا دستور بعدی صادر بشه باید در خیابان بمونیم...#لبیک_یا_امام_خامنه‌ای #ציות_או_אימאם_חאמנאי
احسنت چقدر دقیق و عالی بود.
07:05 - 8 April 2026

195 Views