بهتر نیست مثل سریال های تلوزیونی که این همه هزینه برای ساخت اونها میشه ، به صورت هر شبی برگزار بشه تا حق مطلب ادا بشه .مسئله به این مهمی که به نظرم مهمترین مسئله کشور و مردمه با این ابعاد وسیع باید صدا و سیما براش وقت بیشتر بذاره .ممنونم جناب جبراییلی عزیز.🙏