۴_۵ بار این موضوع تکرار شده
@Asmamad6422 April 2023Replying toاونجا هرکی حافظ منافع یهود و اسرائیل باشه رییس جمهور میشه .انتخابات و رفراندوم یعنی بچه بازی .
@bodygard22 April 2023Replying toسلام علیکم حاج آقا بنده ارائه دانشگاه دارم درباره رتبه ایران در بین 206 کشور جسارتا امکانش هست از شما کمک بگیرم؟
@Mr_hashtag22 April 2023Replying toبه امریکا باید گفت اون زمانی که ما بودیم شما هنوز کشف نشده بودید
@Tazohoor23 April 2023Replying to
@Bazmandeh27 April 2023Replying toنمونه داخلیش رو هم داریم همان هایی که بدنبال مادام العمرکردن ریاست جمهوری #هاشمی_رفسنجانی واستثناءکردن او بودندتاشخص وحزب متبوعشان درقدرت بماند،حالادم از #دمکراسی #مردم و #رفراندوم میزنند #روحانی#موسوی_خوئینی#مهاجرانی
@Moh3en_sh30 April 2023Replying toخوب اونجا انتخابات دو مرحله ای هست . چند بار هم این اتفاق افتاده . قانون مملکت خودشونه . ربطی به رفراندوم نداره.
@sinaa1 May 2023Replying toباشه ، ولی سیستم رای گیری امریکا بر اساس تعداد رای الکترال هستش نه مجموع آرا،به این صورت مثلا ایالت کالیفرنیا 55 رای الکترال داره و نوادا 6 تا ،معنیش اینه اگه تو نوادا 1000 نفر شرکت کنن و به x رای بدن ، و تو کالیفرنیا 10 نفر شرکت کنن به y رای بدن ، y برنده میشه جناب reminder!
@Amirkazemi19973 December 2023Replying toسیستم رای گیری اونها بر اساس آرای الکترال هر ایالت هست بطوریکه ترامپ بیشتر از هیلاری رای الکترال گرفت