ماشاءالله👏👏👏👏👏
@aliahmadi137025 February 2025Replying toالان آمپول هاییداریم که طولش به قاره ها می رسه،هم درد داره هم خونریزی دوست دارن امتحان کنن
@user1723834344725 February 2025Replying toقبلا سردارانی داشتیم که اهل عمل بودن و مصلحت سنجیهای بی مورد نداشتن برخلاف الان که بیشتر شعار میدن و کمتر عمل میکنن
@Mahdiahmadpour200325 February 2025Replying toجناب راجی، ای کاش فیدل کاسترو الان زنده بود و الان باهاش مصاحبه می کردند. در سال ۲۰۲۵. ببینم الان چه می گفت. در سال ۲۰۱۰ هنوز اثری از اسلام و انقلاب اسلامی در ایران بود.
@Aazimi25 February 2025سلام آقای راجی خسته ی جهاد تبیین نباشید خارج از این مطلبی که گذاشتید خواستم بگم من که هر چی زنگ زدم به ۱۶۲ صدا و سیما و ازشون خواستم بی نتیجه بود بعد خدا به شما پناه آوردم تا شاید شما این درخواست منو پیگیری کنیدادامه دارد...
@Uways26 February 2025Replying toبا عرض سلامیک نکته ای رو می خواستم بگم این که از این مطلب حاج آقا و مثلا مواردی مثل سکانس های رو مین رفتن مجید سوزوکی در اخراجی ها نباید این طور برداشت بشه که در جنگ روش باز کردن معابر مین این بوده که نیرو ها روی مین ها تلف بشن بله این اتفاق در شرایط خاصی بوده در ادامه دو تا لینک رو بررسی کنید
@Uways26 February 2025Replying toدر تکمیل پیام قبلیم....https://jahannews.com/vdcdks0jkyt0fo6.2a2y.htmlhttps://www.tabnak.ir/001pafjahannews.comروی مین رفتن رزمندگان برای باز کردن معبر دروغ است! | جهان نيوز
در روایت صحنههای دفاع مقدس به خصوص در فیلمها، اشکالاتی هست. مثلاً میگویند برای عبور از یک معبر، لازم بوده رزمندهای روی مین برود و مسیر را باز کند. مگر تخریبچیها آموزش ندیده بودند؟
@Khak71972026 February 2025Replying to❗اصلاح طلب کیست ؟؟؟🔹اصلاح طلب موجودیست ۲ پا که عمده تاریخ ۵۰ ساله انقلاب در قدرت حضور داشته و یا در حال تلاش برای به دست آوردن قدرت بوده است.🔹این موجود که مسبب اصلی تمامی مشکلات کشور است هیچ گاه مسئولیت هیچ چیزی را بر عهده نمیگیرد به گونه ای که *یا تقصیر نظام است و یا تقصیر ارزشی ها*