6d
چه با توافق و چه بدون آن، «لحظه سوئز» برای آمریکا فرا رسیده است.حدود هفت دهه پیش، #بریتانیا قدرت برتر جهان بود.پس از ملی شدن #کانال_سوئز توسط مصر، لندن برای بازپس‌گیری آن وارد اقدام نظامی شد؛ اما آمریکا تهدید کرد در صورت عقب‌نشینی نکردن، پوند را تحت فشار قرار می‌دهد. بریتانیا از ترس بحران مالی ع…Show more
Profile picture of ‌حلما🚩‌
Replying to
به صرف یه چرتی که یه مجله خارجی منتشر کرده مردم رو فریب ندید ما منکر قدرت و اقتدار ایران نیستیم منتهی نه با دیپلماسی ذلیلانهالآن تنگه هرمز کانال سوئزه؟؟خب نقش آمریکا رو تو ماجرای تنگه هرمز کی بازی می‌کنه؟؟؟دیپلماسی التماسی؟یا نیروی نظامی دست روی ماشه ی دست بسته؟آنها رو سیاستی یه چرتی نوشتند
سلام علیکم اگر همین چند خط «به قول شما چرت» رو خونده بودین، پاسختون رو میگرفتینمشکل امروز ما در مجازی اینه که بیش از اونکه بخونیم، تایپ میکنیمالبته بدتر از اون اینه که برای هم احترام قائل نمیشیمان‌شاءالله که سلامت باشید
13:23 - 15 June 2026



5 Replies

Profile picture of ‌Abbas Morvarian‌
Replying to and
قبل از این مجله رهبری شهید هم جلوتر فرموده بودندشکی در افول آمریکا نیستبحث سر این توافق است که شبیه تسلیم تا پیروزی#هسته_ای ب گفته صریح عراقچی پیش فروش شده#تنگه_هرمز هم که فقط در حرف اینه که ازش کسب درآمد کنیم در مفاد توافق نیست

Profile picture of ‌emad‌
Replying to and
حاج آقا تا چندروز تحمل کنیداعصاب نداریم فعلا :)

Profile picture of ‌حلما🚩‌
Replying to
سلام حاج آقااگر مطلب رو نخونده بودم نظر نمی دادمالآن با این تفاهم نامه ننگین و این وضعیت تنگه هرمز و تهدیدات ترامپ چجوری شما به افول ترامپ رسیدیدگفتم نه در اقتدار ایران شکی هست نه در افول آمریکا ولی نه با مذاکرات و توافق نامه های ننگینحرف این هست چجوری حرف نشریه رو به این شرایط خفت بار ربط دادید

Profile picture of ‌علی آقاخانی نژاد‌
Replying to and
1سلام حاج آقامتاسفانه رفتارمدیران ومسئولان قوا مردم راعصبی کرده۱بعلت عدم غیرت وتعصب روی شهادت رهبری که همه چیز ما بود ، پدر مدیر راهنما مراد مونس عشق آیینه خداوپیامبر و ...۲خودسری۳نامحرم بودن مردم ، ۱۰ روزاست ترامپ اعلام کرده ایران تقاضاکرده که قرارداددراروپابخاطراعتباربین المللی بودن امضاشود

Profile picture of ‌یا مهدی ادرکنی‌
Replying to and
آقا سید، مردم دل و دماغ ندارنبا این توافقنامه ای که امیدوارم هیچوقت امضا نشه حال همه گرفته. شما ببخشید