دو تا نمونه رندوم
Replying to and 10 othersکی کشتشون؟کسایی که میخواستن آزادی بدنحرفی هم ندارن بزنن ولی انتظاری هم ازشون نمیره ، سلطان اراجیفن
Replying to and 10 othersReplying to and 10 othersبازم صفر و صدی نگاه کردید
Replying to and 10 othersصفرصد واسه یه کودکه که از استثناء ها خبر نداره
شما دارید تیم کشی میکنید که بچه های میناب برای ماست کسی حق نداره جز ما ناراحت بشه! در حالی که اونا میگن این بچه ها برای ما فرقی با بچه های دی ندارناونا میگن بچه های بازیچه سیاست نیستن خون خونه اما شما تیم کشی میکنید ببخشید اما خیلی کثیفید
Replying to and 10 othersاتفاقا ادامه میدم تا جوابم رو بگیرم چرا از خون این بچه ها برای مظلوم نمایی تو بحث ها استفاده میکنید؟
Replying to and 10 othersافرین👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻این رو باید جوابگو باشن و این که چرا سیستم پدافندی مناسبی در این ۵۰ سال در نظر نگرفتن ؟ چرا نیرو هوایی اصلا ندارن؟؟مگه ۵۰ سال این مملکت با تمام سرمایه هاش دستشون نبود پس داشتند چه کار میکردنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟