بعد از رفتن همسرم به شدت مریض شدم..امروز دکتر گفت به بیماریِ خود ایمنی پوستی مبتلا شدی.خیلی خودخوری نکن..دنیا محلِ گذرِ.....#خود_ایمنی
19:40 - 10 May 2023

1 Reactions
377 Views