حضرت قائد شهید بارها از برجام و مذاکره با آمریکا انتقاد کردند اما یکبار هم نمیتوانید پیدا کنید که ایشان به مذاکره کنندگان توهین کرده باشند.انتقادهای اخیر حاجآقای نبویان نسبت به توافق احتمالی را ببینید؛ توهین پیدا میکنید؟
شرمآور است.حضرت #قائد_شهید ما که بیاناتشان راجع به #مذاکره را منتشر میفرمایید، کی راجع به مذاکرهکنندگان مثل شما رفتار نمودهاند؟از چه کسی خط میگیرید که به فحاشی و توهین رسیدهاید؟!صرفا جهت اطلاع:نظر رهبر انقلاب درباره تیم مذاکره کنندهی هستهای ایران چیست؟"همانطور که عرض کردم بنده به …Show more
