داوود جان، آدم با اینا بحث میکنه یاد مصائب حضرت محمد در بحث با #مشرکان_مکه میافته. بعضیاشون که میدیدن محمد داره حرف حق میگه،گوشهاشون رو میگرفتن تا نشنون!اینا هم به همدیگر توصیه میکنن که ما را بایکوت کنن و حرفامون رو نشنون.منطق خودشون هم که در حد...بیچارهها #قانون_اساسی خودشون رو هم قبول ندارن!
