سلام علیکم حاج آقا از کرامات معلم ها گفتید ، اما نگفتید که متأسفانه این روزها خیلی از این صنف دچار تجارت زدگی و کاسب منشی شدند، به حقوق دانش آموزان بی توجه و دنبال کسب پول از آموزش هستند، این نگاه یک طرفه شایسته شما نیست....التماس دعا
@Evi_dutyman20078 May 2023Replying toسلام علیکم حاج آقا از کرامات معلم ها گفتید ، اما نگفتید که متأسفانه این روزها خیلی از این صنف دچار تجارت زدگی و کاسب منشی شدند، به حقوق دانش آموزان بی توجه و دنبال کسب پول از آموزش هستند، این نگاه یک طرفه شایسته شما نیست....التماس دعا