از میان #معلم هایمبه بعضی شان بیشتر مدیونم💟همان هایی که در بزم علمشان اندیشیدن🤔 را به من آموختنداندیشه ای که به فرموده آقا امام مجتبی ع پدر و مادر همه خوبی هاست و به استمرار در آن، اینگونه توصیه فرمودند:🌺شما را به تقوا و #اندیشیدن دائم سفارش می کنم؛ زیرا #تفکّر پدر و مادر تمامی خوبی ها است
16:54 - 2 May 2023

6 Reactions
67 Views


1 Reply

Profile picture of ‌عبد عابد‌
Replying to
سلام علیکم حاج آقا از کرامات معلم ها گفتید ، اما نگفتید که متأسفانه این روزها خیلی از این صنف دچار تجارت زدگی و کاسب منشی شدند، به حقوق دانش آموزان بی توجه و دنبال کسب پول از آموزش هستند، این نگاه یک طرفه شایسته شما نیست....التماس دعا