12 June 2026
🔴 تمام صحبت ها و بیانیه ها وروشنگری های حقیر ، پس از گفتگوها و نامه نگاری ها و نا‌امیدی از اصلاح متن توافق توسط مسؤولان مربوطه صورت گرفته است.🔴تاکید می‌کنم حاضر به گفتگو با مسؤولان مربوطه که متن فعلی توافق را بسیار مطلوب و پیروزی ملت ایران میدانند!!!!، هستم....
خدا قوت پشت مردم و رهبر بمونید و مطالبه گری کنیداگر ننگنامه این چهارده بند باشه چرا تکذیب نمیشه میگن چیزی رو فعلا به مردم نمیگناین حق رو هم ندارن باید همه چیز برای ملت واضح و شفاف توضیح داده بشه ما نمیخواهیم منافع و خواسته های قاتلین رهبر رو فراهم کنیم
17:18 - 12 June 2026

4 Reactions
172 Views