آقای اژه ای مرده اند وگرنه از مظلومیت این مردم و جبهه مقاومت سنگ به صدا در اومدهامااز این حاج آقای سوت بلبلی زننه
شکایت ملت بزرگ ایران از آقای حسن روحانی / نامههای اصل90
در این سایت نامه های مربوط به اصل 90 را به امضا عموم می گذاریم
لحظات عجیب و شگفت انگیزی از تنهایی و مظلومیت #حزب_الله و شیعیان #لبنان است، همان لحظاتی که قبل از شهادت #سیدحسن_نصرالله رقم خورد را این بار شیخ نعیم قاسم رقم زد «ما در خطرناکترین مرحله زندگی در لبنان به سر میبریم؛ ولی در نهایت ما تصمیمی حسینی و کربلایی گرفتیم..»آقایان جمهوری اسلامی کجایید؟
@saeer5dReplying to andآقای اژه ای مرده اند وگرنه از مظلومیت این مردم و جبهه مقاومت سنگ به صدا در اومدهامااز این حاج آقای سوت بلبلی زننه