بعضی دهانشان به هر کلامی باز است اما هیچ به آنها نمیگویند و آنها را خوب مینمایانند...اما هرکه کلام به نقد این عده بگشاید، میشود وحدت شکن و ضد انقلاب و نفوذی...نمیدانم، ماجرا چیست؟!من هم سیمکارتم سیاه است!ماجرا را از سیمکارت سفیدها باید پرسید...#نهال_یاس
