21 April 2026
ولاتهنوا ولاتحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین ( آل عمران۱۳۹)دوران تحقیر یانکی ها توسط ابرقدرت چهارم دنیا یعنی ملت ایران فرا رسیده است. به دولت پاکستان پیشنهاد می‌کنم اگر مذاکره کنندگان آمریکایی به اسلام آباد آمدند آنان را سوار گاری کرده تا تفریحی داشته باشند که وقت بازگشت کمتر سرافکنده و غم زده…Show more
جز شروط رهبری این بود که نباید بر سر مسئله هسته‌ای مذاکره کردچرا پیشنهاد رقیق سازی در اسلام آباد مطرح کردید؟؟؟
17:36 - 21 April 2026

153 Views