میلیاردها هزینه شد تا این مرد الهی و وطن دوست، بین مردم منفور باشد و امروز جز افراد بی وطن همه برای او دعا میکنند و کنارش ایستادند. فرمود تو با خدا باش، بقیش حله...
یکی جلو پزشکیان رو بگیره .. گفتگو حل کنیم یعنی چی؟!!!ملت ایران ۴۵سال بدبختی نکشیدن ک امروز تسلیم یاوه گویان غرب بشوند. ما دیگر تحمل نداریم شهادت یاران خود رو تماشا کنیم..هر چه سریع تر باید پایگاههای آمریکا زیر باران موشک ها قرار گیرد