نفرین می‌کنم تمام کسانی که منافقانه و موزیانه وارد صفوف متحد مردم شدنو با حرف از مذاکره، عادی‌سازی رو شروع کردند.کسانی که خودشون، پشت نقاب اتحاد قایم شده بودن و از اتحاد می‌گفتن اما اتحاد مردم رو در خونخواهی و مبارزه، موزیانه به نفع غربزده‌ها به هم زدن.
24 MB
من حلالت نمی‌کنم آقای مداح! آقای دکتر! آقای سخنران! خونواده شهید! انقلابی‌نما! کانال‌دار! پروژه‌بگیر! جواب همه‌تون با امام حسینمن اونایی که تو برجام نقش داشتن هم هیچ‌وقت حلال نمی‌کنم...حتی اگر شهید شده باشند...همونطوری که توابین کوفه هم شهید شدند اما نفرین کوفیان هنوز هم ادامه دارد...
11:02 - 15 June 2026

1 Reactions
182 Views