به عنوان یه مرد میگم تو این برهه حساس نظام و کشور خانم ها کاری کردن کارستان که تا دنیا دنیاست باید در تاریخ این کشور ثبت بشه. والله قسم اثر جنگ رمضان و کودتا رو زنان مبعوث شده بی اثر کردن.فتنه ی مذاکره و توافق هم با حضور زینبی خواهران ما به لطف خدا هم ، شکست میخوره.