گاهی پاسخ های ویراست جناب رائفی پور و دیگر اساتید رو که می خونم به پاسخ هایِ یک سری افراد می رسم که جسارت و بی ادبی می کنند واقعاً باعث تأسفِ؛ برای این افراد از خداوند طلب آرامش و ادب دارم؛از خودمان بپرسیم این نوع ادبیات و این نوع رفتار درسته؟ اشخاصی که به کشور به گونه ای خدمت کردند لایق احترامتد
18:07 - 27 May 2025