حاجی این داستان سردراز داره به این راهی دست از سرمون برنمیدارن و حتما جنگ خواهد شد دیر یا زود و هر لحظه ممکنه شروع بشه ما داریم چوب اشتباه محاسباتی مسئولان رو میخوریم کسی که دشمنشو دست کم بگیره محکوم به مرگه .اگر الانم توان ساخت بمب اتم دارن و نمیسازن و دنبالش نمیکنن دارن خیانت میکنن به مردم