وزیر امور خارجه #آمریکا رسما اعلام کرد که #براندازهای ایران نزدیک 88 درصد از پول را خرج براندازی نکرده ، به جیب زده‌اند #مواجب_بگیران از هر دلاری که گرفته‌اند ۸۸ سنت را خودشان مصرف کرده‌اند و فقط ۱۲ سنت به مقصد رسیده است. #فاندگیت#ایران_مقتدر
7 MB
13:56 - 3 February 2025



3 Replies

@user1683624458953 February 2025
Replying to
بر انداز هم برانداز های قدیم😂😉

Profile picture of ‌منصور خدادادی‌
@user1678890632773 February 2025
Replying to
واقعا حق با وزیر خارجه آمریکا است !!خیلی نامردیه که پول براندازی نظام جمهوری اسلامی را ببری برای خرید و تفریح و عیاشی خودتان‌!!کار بدی کردید 😁😁

Profile picture of ‌مهدی بابایی ترکمانی‌
@Mehdibabaei3 February 2025
Replying to
معنی صحبت هاش این بود!؟