به عنوان یک شیعه(کرد)کرمانج شدیدا مخالف توهین به آذری ها هستم و محکوم میکنم!یعنی اینقدر راحت شده که کیلویی به هم لقب شمر و یزیدی و ... می دهید؟ما همه #شیعه علی علیه السلام هستیم!خجالت بکشید!حیا کنید!چرا ایه یاس میخونی؟ مرض داری؟#پزشکیان رییس جمهور ایران است.تمام#ورزقان #مسعود_پزشکیان #ایران