7 July 2024
به عنوان یک شیعه(کرد)کرمانج شدیدا مخالف توهین به آذری ها هستم و محکوم میکنم!یعنی اینقدر راحت شده که کیلویی به هم لقب شمر و یزیدی و ... می دهید؟ما همه #شیعه علی علیه السلام هستیم!خجالت بکشید!حیا کنید!چرا ایه یاس میخونی؟ مرض داری؟#پزشکیان رییس جمهور ایران است.تمام#ورزقان #مسعود_پزشکیان #ایران
Profile picture of ‌حَنیفا‌
@Han_ifaaa7 July 2024
من‌خودم‌ترک‌آذربایجانم‌خدا میدونه‌چقدحالمون‌بده‌شرمسارم‌از اینکه‌مردم‌نمک‌خوردنمکدون شکست‌اینکه شب اول محرم ریختن تو خیابون‌رقصیدن‌به حرمت‌محرم قسم ماخودمون‌ازخودمون شرمنده‌ایم‌سرمون‌جلو ملت‌واقامون‌پایینه‌شرمنده‌خانواده‌شهید#رئیسی وخودشون‌شدیم‌ترکا‌با تعصب به اقای #پزشکیان رای دادن
Profile picture of ‌بانو اسماعیلی‌
Replying to
بزرگوار شما چرا شرمنده باشی. ناراحت نباشید و توکل به خدا کنید. ان شاالله مجلس و قوه قضائیه حواسشون هست.
ان‌شالله امیدواریم عملکردشان مثبت باشد
13:25 - 7 July 2024

16 Views