چرا فیل نماد جمهوری خواه و خر نماد دموکراتها در امریکاست؟
08:00 - 22 April 2026



4 Replies

Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140322 April 2026
Replying to
چون مثل فیل خرن

Profile picture of ‌سیدمالک اشتر کشفیان‌
@SeyMalek22 April 2026
Replying to
فیل حیوانی عظیم الجثه سبک مغز و خشن است الاغم که معرف حضورتان هست گیج و احمق ترسو و شکننده درواقع احزاب سیاسی آمریکا را به باغ وحشی تشبیه کرده‌اند

Profile picture of ‌ستاره آشنا‌
@gomnameashna22 April 2026
Replying to
کاش توضیح می دادید

Profile picture of ‌آذر عرب لو‌
@azblue177422 April 2026
Replying to
سوال خوبی است. این موضوع به کاریکاتورهای مجله ناست بر می گردد در سالهای ۱۸۷۰ تا ۱۸۷۴, که ابتدا یک خر دمکرات به شیر مرده لگد می زند. و بعد در پاسخ به او یک فیل دمکرات را نقاشی کردند که به یک خر که لباس شیر را پوشیده لگد می زند و بتدریج این طنز سیاسی تبدیل به نماد شد. از آمریکا بیش ازین انتظار نداریم