عبور ۶۰ روزه از #تنگه_هرمز هرمز بدون عوارض، خطا بود...انجام عملیات #مینروبی، خطای بزرگتر...😒😒😒اگه جنگ دوباره ای سر بگیره، (که میگیره) با نظارت هوایی شدید آمریکا، چجوری میخوایم دوباره مینریزی کنیم؟ 🤔🤔ابزار قدرت رو از دست دادن، عین بی خردیه 😔😔
2hعبور ۶۰ روزه از #تنگه_هرمز هرمز بدون عوارض، خطا بود...انجام عملیات #مینروبی، خطای بزرگتر...😒😒😒اگه جنگ دوباره ای سر بگیره، (که میگیره) با نظارت هوایی شدید آمریکا، چجوری میخوایم دوباره مینریزی کنیم؟ 🤔🤔ابزار قدرت رو از دست دادن، عین بی خردیه 😔😔