عاقبت جنگ ۴۰ روزه چی شد؟گفتم:هزینه جانی اش رارهبر و بچه های معصوم میناب و مردم دادندهزینه رشادت و شجاعت را نیروهای مسلح پرداخت کردندهزینه حضور خیابانی ۱۰۰ شبه را مردم داشتندآخرش چند نفربه اسم مصلحت و خرد جمعی، ولی با بن مایه ترس، بزرگترین پیروزی بر ابرقدرت بعد از جنگ جهانی دوم راتسلیم دشمن کردند

