11 March 2026
یک عده میگن ما نباید درگیر جبهه جدید جنگ با باکو بشیم!یعنی چی این حرف وقتی باکو همین الان داره به ما حمله می کنه؟!جنگنده ها و پهپادای اسرائیلی همین الان دارن تبریز واردبیل وکرج وتهران رو بمباران می کنن!مگه می شه اون شبانه روز تجاوز کنه و ما فقط نظاره گر باشیم!؟سِرّ مماشات با باکو چیه؟#لابی_باکو
هر چیزی به وقتش.تمرکز نباید از حملات در جبهه کنونی کم بشه.یقینا ورود به یک جبهه جدید چیزیه که باکو و ترکیه میخوان.پاسخ باکو بماند واسه بعد از شکست دشمن صهیونی و اخراج آمریکا از منطقه
19:05 - 11 March 2026

1 Reactions
329 Views