❗️الان میبینید ۴۰۰ کیلو اورانیوم غنی شده چقدر مهم شده؟زمان روحانی وظریف ١١تُن از همین اورانیوم غنی شده رو دادیم رفت.یعنی با مذاکره تونستن ١١هزار کیلو اورانیوم غنی شده رو بگیرن ولی با جنگ هنوز نتونستن ۴۰۰کیلو رو بگیرن.جریان سازش اینطوریه، میگه بدیم بره می خوایم چیکار.
