نقدی دلسوزانه برای ویراستی!با اینکه میدانم با ارسال این پیام امکان داره صفحه ویراستی تعلیق شود، اما به دلیل رسالت رسانه ای خودم این نقد را مطرح میکنم!اساسا کار رسانه ای در تمام جهان یک کار لوکس و پر هزینه میباشد!ویراستی، به دنیای مجازی آمد تا بتواند در دیکتاتوری رسانه ای ، محلی برای گفتمان جبهه