در مدرسه و منطقه همکارانی میبینیم که خجالت میکشیم بگوییم اینها همکار معلم ما هستند با بلوز و شلوار مدرسه می آیند ، ناخن های کاشته با یک رنگ ملایم و آرایش صورت و موی بیرون گذاشته، جالبه ارزشیابی هم 100 میشوند بعد ما از دانش آموزان چه انتظاری داریم !!واقعا باید انقلابی داخل این انقلاب صورت بگیره