امروز با بازگشت آقای دکتر رحماندوست، برادر جانباز ۷۰ درصد و همکار گرامی مان، پس از یک دوره نقاهت و بستری به دلیل عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی، فضای مجلس شورای اسلامی صمیمی و معنوی شد. این حضور مبارک با شادمانی پرشور همکاران همراه گردید. برای ایشان و تمامی جانبازان، تندرستی و بهروزی آرزومندم.