
iri@Hassan_Kh24 March 2026برگزیت رفراندومی بود برای جدایی بریتانیا از اروپامردمانش احساس کردند که هویتشان در آبهای کم عمق اروپا در حال حل و غرق شدن استامت اسلامی یا بهتر است بگوییم امت عربی همان چالش هویتی برای مردم ایران استکاش برگزیت برای ما امکان داشتballot better than bullet
@Hassan_Kh25 January 2026⏰ رئیس سازمان نظام صنفی رایانهای: اثر اقتصادی مستقیم قطع اینترنت روزانه ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان است🔸علی حکیمجوادی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانهای کشور، خسارت قطعی اینترنت را بین ۲ تا ۳ همت برآورد کرده است: روزانه بین ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان اثر مستقیم قطعی اینترنت است
@Hassan_Kh23 January 2026کتاب «ما هماهنگ شدهایم» حقیقتهای پنهان را برای شما آشکار میکند.https://ketabrah.com/audiobook/91810-ketabrah.comمعرفی و دانلود کتاب صوتی ما هماهنگ شدهایم: زندگی زیر نظر حکومت چین | کای اشتریت ماتر | آوانامه | کتابراه
دنیایی که در آن آزادی و دموکراسی روزبهروز کمرنگتر میشوند... کای اشتریت ماتر که سالهای زیادی را بهعنوان خبرنگار آلمان در چین فعالیت کرده، در کتاب صوتی ما هماهنگ شدهایم مشاهداتش از حکومت توتالیتر و سلطهطلب چین، و...
این ادعا را قبول ندارم. ما سالها قبل از آنکه امروز رفقای کاردرست مستند "ثریا" مستند آن سوی دیوار چین را بسازند تحقیقا به این رسیدیم که چین امروز بهترین و جامع ترین مدل حکمرانی چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین الملل را دارد. حرف ما "تبعیت" نیست بلکه الگوگیری است. امروز چین در عرصه رفاه عمومیShow this thread
@Hassan_Kh22 January 2026مدل چین در توسعه دولت، انسان ها را تبدیل به ربات و برده دولت میکند.از این دغدغه جناب داوری و از آن دیسلایک ها من تنها به یک چیز پی میبرم:لزوم توسعه همه جانبه شبکه ملی اطلاعات در دراز مدت!نظیر آنچه در چین امروز بطور موفق اجرا شده و حقیر از نزدیک کارآمدی آن را مشاهده و لمس کردم.چه خواهان بازگشایی نت بین الملل باشیم یا نه، این دغدغه کلان را جدی بگیریم.
@Hassan_Kh21 January 2026برنامه زمینه را در اکوایران ببینید با موضوع:نقش روسیه در خاورمیانه؛ از حمایت اسد تا پیام به غرببقیه برنامه ها هم جالبه تحلیل های آرش رئیسینژاد خوبهhttps://ecoiran.com/fa/tiny/news-110442ecoiran.comنقش روسیه در خاورمیانه؛ از حمایت اسد تا پیام به غرب
ولادیمیر پوتین از آغاز قدرتگیریاش، سیاست خارجی روسیه را با ترکیبی از نوستالژی امپراتوری و تاکتیکهای مدرن هدایت کرده است.
@Hassan_Kh21 January 2026مگس رو زخم میشینهیکی از زخم ها دوری از قانونگرایی ستمقاله زیر را بخوانید «بازخوانی انگارههای «شرع» و «قانون» نزد شیخ فضلالله نوری و میرزای نائینی»هرچه بیشتر به سمت نظر شیخ فضلالله متمایل شدیم مشکلات جامعه بیشتر شد.«نه آقا! مگس روی زخم می نشیند!»🔹 لعنت خدا و ملائکه بر آمریکا و اسرائیل،اما این مگس های خبیث روی زخم می نشینند...🔸 به نظر بنده زخم اصلی در کشور ما «ولنگاری» است...🔹 ولنگاری در عرصه «فرهنگ»؛ «اقتصاد»؛ «رسانه و فضای مجازی»🔸 راه درمان این زخم، «حکمرانی» است و قدم یا شرط اول در حکمرانی،2 MBShow this thread
@Hassan_Kh21 January 2026رژیم شیطانی صهیونیستی هیچ روزنامه ای را توقیف نکردهمثلا وقتی روزنامه هاآرتص شدیدترین انتقادات را وسط جنگ نوشت؛ دولت نهایتا بودجهاش را قطع کرد و آگهی دولتی به این روزنامه نداد.برای همین فساد در آنجا گسترش مییابد و جریان آزاد اطلاعات سبب نابودی آنها میشود!بالاخره روزنامه هم میهن ،بعد از بارها دهن کجی به نظام و مردم که با استفاده از قلم های هرز ، هر اباطیل را نشر می داد توقیف شد، اما این کافی نیست و علاوه بر برخورد با دیگر رسانه ها، منتظر بازبینی و اصلاح قوانین مطبوعات هستیم.تشکر ویژه دارم از همه نمایندگان محترم و مسؤلین نظارتی که در وظیفه خود کم کا…Show more
@Hassan_Kh21 January 2026فیلم این صحبت از حضرت آیت الله خمینی در اینستاگرام زیاد دیده شد : «...راهپیمایی کنید. منفجر کنید جاهایی را که مال دولت است. و آنطوری که در ایران عمل می کردند... »شاید بشود گفت که وایرال ماه قبل بود♨️درباره اغتشاشات!انقلاب 57 هم اغتشاش بود؟چطور اون موقع خوب بود الان بد؟#اغتشاشات #اغتشاشگران #اغتشاش #اینترنت #ایرانِ_جان9 MB
@Hassan_Kh22 June 2025تاریخ را بد تعریف کرده اندفتحعلی شاه ترسو نبودبلکه آنقدر شجاع بود که به جنگ روسیه رفت که اقتصادش تخمینا ۱۵-۲۰ برابر ایران بود و ارتشش دارای فناوری روز توپخانه و تفنگ بودفتحعلی شاه شجاع بود و شجاعتش در محاسبات اشتباهش ریشه داشت، جنگید و کشور تجزیه شد_Hossein mirzaei_{این تهور است نه شجاعت.}
@Hassan_Kh22 June 2025🔸 غرور ملی مادر کنار عموم مردم ایران، من و شمایی که علاقهمند به مسائل نظامی هستیم، معمولا به صورت بخصوص میهن دوست هستیم و دیدن تجاوز بیگانگان به خاک کشورمان برایمان دردآور است.
@Hassan_Kh22 June 2025🔴 در سنت پیترزبورگ مجری از پوتین میپرسه: چرا به تهران کمک بیشتری نمی کنید؟!🔸پوتین در جواب میگه: «اسرائیل امروز تقریباً یک کشور روسیزبان است، ۲ میلیون نفر از اتحاد جماهیر شوروی و روسیه در آنجا زندگی میکنند. و ما این را در نظر میگیریم»
@Hassan_Kh21 June 2025جنگ شر است.به قول خواجه نصیر در کتاب اخلاق ناصری: «آخر الدواء الکِیٌ» یعنی وقتی تمام مراحل درمان را انجام دادی و موفق نشدی سراغ جراحی برو.جراحی و جنگ هردو شر هستند اما گاهی برای صلح و زندگی لازمند.اما اگر خون ریزی زیاد باشد؛ بیمار یا وطن از دست میرود.
@Hassan_Kh20 June 2025صدام هرگز صلح نکرد؛ فقط جنگید و با خفت محاکمه و اعدام شد.امپراتور ژاپن صلح کرد؛ آن هم از نوع تحمیلی و نتیجه آن در مقایسه با آنچه در عراق اتفاق افتاد خیلی بهتر بود؛ عزت امپراتوری ژاپن که تا کنون ادامه دارد.صلح همیشه بهتر از جنگ است.Replying toالبته در سال ۲۰۰۳، رژیم صدام با امریکا صلح نکرد. رژیم صدام در سال ۲۰۰۳ در برابر حمله نظامی امریکا شکست خورد و ساقط شد. یکی از مهمترین دلایل این شکست هم تحریم عراق از ۱۹۹۱ توسط غرب بود که طی ۱۲ سال، رژیم صدام را با استراتژی نفت در برابر غذا، به شدت تضعیف کرد.تاریخ را درست روایت کنیم.
@Hassan_Kh20 June 2025بین شخصیت حقوقی و جایگاه یک فرد یا شخصیت حقیقی و خود فرد تفاوت است.عموما گرفتار توجه به خود فرد و شخصیت حقیقی هستیم در حالی که آنچه باعث قوام وحدت و تمامیت ارضی ایران میشود جایگاه حقوقی ایشان است.ولایت فقیه عامل مهمتری از ولی فقیه است؛ جایگاهی که هزاران سال محور ایران بوده و ایران را حفظ کرده.