چه خون دلی خورده رهبر شهید تو در همه ی این سالها،چطور جماعتی مثل شما حرفش رو زمین میزارید و حقوق ملت و کشور رو نادیده میگیرید،آقا خجالت بکشید ، شرم کنید،چرا قبل از اینکه شروط ده گانه رهبری عمل بشه میرید مذاکره و میکنید و ادامه می دید،چطور شما حرف و صدای این مردم کف خیابون رو نمی شنوید؟