خواهران و برادرانی که موافق هستن در توتیتر با هم تبادل و حمایتی بریم پی وی پیام بدن آیدی بدم فالو و بک بدیم🙏🦋
@Hastihof16 May 2026ولی حضرت آقا( رهبر شهید)واقعا از شاهنامه و فردوسی تفاسیر خوبی یا درستش اینه که بگیم عالی داشتن من خیلی افسوس میخورم چرا تا وقتی ایشون بینمون حضور داشتن به سخنرانی های ۲۵اردیبهشت ماه شون گوش نمی کردم 💔#رهبر_شهید #شاهنامه
@Hastihof16 May 2026کلیپ اجتماعاتی به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی و شاهنامه ، پاسداشت زبان فارسی در ایتا ببینید (ای مردم شما مصداق بارز قهرمانان و پهلوانان شاهنامه هستید) #فردوسی #شاهنامه https://eitaa.com/enghelabe_cheshmha
@Hastihof14 May 2026کی فکرش رو می کرد، امثال مایی که فقط از کنار گلزار شهدا گذر می کردیم یه روزی حداقل برای چند ساعتهم که شده خادم میهمانان شهدا باشیم؟!#شهدای_گردان_تخریب#زنجان
@Hastihof4 May 2026امروز شهر ما غمگین بودبا اینکه آتش بس بود ۱۴شهید رعنا تقدیم کرد#زنجان#شهدا_هشتادی
@Hastihof2 May 2026پارتنرم اگه جانفدا ثبت نام نکرده باشه، کات فور اور😁