این حکومت به مردم موشک نزدبلکه جنایت بزرگتری انجام داد و تیر خلاص زد به پیشونی معترضانی که به نداشتن حقوق انسانیشون اعتراض داشتن.شما وقتی بدترین بلاهارو سر این مردم آوردید توقع دارید به پاسگاهاتون حمله نکنن و نامه ی فدایت شوم براتون بفرستن؟اگرم فیلم و مدرک قطعی دارید خوشحال میشم با ما به اشتراک بذا