هیئتی هم که ما میریم (غمخانه)اینجوریه که سخنران اصلا الله الله مداح اصلا اوف نگم واستونروضه خون؟! سکوت میزنم
This post was deleted by the post author.
@Haora_21318hReplying toهیئتی هم که ما میریم (غمخانه)اینجوریه که سخنران اصلا الله الله مداح اصلا اوف نگم واستونروضه خون؟! سکوت میزنم
@Heydar_12318hReplying toسخنرانش بندانی چی چیه، یه همچین چیزیه فکر کنمو میگن آدم علیه ما علیههمداحشم که نریمان میخوام برا اولین بار برم هئیتش
@Haora_21317hReplying toآقای بندانی سخنرانی شون عالیهحاج نریمانم که اصلا درش شکی نیستاز روضه خونی های حاج احمد واعظی خوشم نمیاد
@Heydar_12317hReplying toخب همین آقای بندانیای که میگین عالیه میگن انجمنیه و سر جریانات اخیر و شهادت رهبری هم کنشی نداشتهمن این چیزا حالیم نیست ولی افرادی که اینو بهم گفتن خیلی حالیشونه پس با این خصوصیات برا چی باید عالی باشه