post


This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌حوراء‌
Replying to
هیئتی هم که ما میریم (غمخانه)اینجوریه که سخنران اصلا الله الله مداح اصلا اوف نگم واستونروضه خون؟! سکوت میزنم
Profile picture of ‌حِیدَر | heydar‌
Replying to
سخنرانش بندانی چی چیه، یه همچین چیزیه فکر کنمو میگن آدم علیه ما علیههمداحشم که نریمان میخوام برا اولین بار برم هئیتش
Profile picture of ‌حوراء‌
Replying to
آقای بندانی سخنرانی شون عالیهحاج نریمانم که اصلا درش شکی نیستاز روضه خونی های حاج احمد واعظی خوشم نمیاد
Profile picture of ‌حِیدَر | heydar‌
Replying to
خب همین آقای بندانی‌ای که میگین عالیه میگن انجمنیه و سر جریانات اخیر و شهادت رهبری هم کنشی نداشتهمن این چیزا حالیم نیست ولی افرادی که اینو بهم گفتن خیلی حالیشونه پس با این خصوصیات برا چی باید عالی باشه
Profile picture of ‌حوراء‌
Replying to
واقعا؟!خبر نداشتموالا تو هیئت که مدام برای رهبر شهید و رهبر جدید دعا میکنن
امان از سیاست
19:37 - 23 June 2026

1 Reactions
10 Views