15 March 2026
دیگه مستقیم داره میگه ما از راه نظامی هیچ کاری نمیتونیم بکنیم فقط باید از داخل کشور رو دچار آشوب کنیماینجا اهمیت تجمع های شبانه مردم انقلابی بیشتر مشخص میشهدست به دست کنید
5 MB
اخه تو چه دیوثی هستی که داره برای ایران و ایرانی تصمیم میگیری . آخه اونقدر که خاک و ریشه و وطن نداشتن‌ و خدا اونا رو به عذاب خودش گرفتار کرد الان دوست دارن واسه کشورهای با ریشه و با اصالت نسخه بپیچن‌ . برو بچه جان ‌ برو فکر نون باش که خربزه آبه
23:56 - 16 March 2026

398 Views