دیگه مستقیم داره میگه ما از راه نظامی هیچ کاری نمیتونیم بکنیم فقط باید از داخل کشور رو دچار آشوب کنیماینجا اهمیت تجمع های شبانه مردم انقلابی بیشتر مشخص میشهدست به دست کنید
اخه تو چه دیوثی هستی که داره برای ایران و ایرانی تصمیم میگیری . آخه اونقدر که خاک و ریشه و وطن نداشتن و خدا اونا رو به عذاب خودش گرفتار کرد الان دوست دارن واسه کشورهای با ریشه و با اصالت نسخه بپیچن . برو بچه جان برو فکر نون باش که خربزه آبه