قبل از بیانیه آقا رفقای سوپرانقلابی و بعد رفقای اصلاح طلب نسبت به کنش رهبر چیزها نوشتند. امروز سالگردشهادت آقامصطفی ست. این جمله او تقدیم شما: من نمیگویم ولی فقیه معصوم است، اما ملتی که به امرخدا به ولی اعتمادکند، خدا اجازه اشتباه به آن رهبر را نداده، به نوعی به او معصومیت میبخشد