270 KB
Replying toدلیلش اینه اینا میترسند کشور دست افرادی بیافتد که انفال و بیت المال را از دستشون خارج کنند و ملت یک نفس راحت بکشندhttps://virasty.com/Hj_isa_seyfy/1781845597243543266بمب اتمی اسلام چیست که حتی دولت چین و روسیه و آمریکا از او میترسند؟نشر بدهیدنشر بدهیدبرای نابودی آمریکا و اسرائیل برای تحقق عدالت در کشور تعجیل در ظهور باز نشر کنیداگر عدالت علی اجرا شود تمام دنیا مسلمان میشوند و تمام مردم دنیا به اسلام گرایش پیدا میکنند👇👇حتی نزاع جناحی و سیاسی داخل کشور و ب…Show moreShow this thread
@TY13794dReplying to andحاج اقا بمب اتم یک ابزار نظامی ویرانگر هست که بالا ترین بازدارندگی رو داره حرفاتون راجع به عدالت و اسلام درسته ولی خواهشا چیزی رو با سلاح هسته ای مقایسه نکنید نه شهادت طلبی نه عدالت نه اسلام نه تنگه هرمز نه و..هیچ چیز به جز معجزه نمیتونه جای سلاح هسته ای رو بگیره اگر بمب داشتیم رهبر شهید نمیشد
@TY13794dReplying to andاگر دشمن تهدید که که تا ۲۴ ساعت وقت دارید تهران رو تخلیه کنید بعد حمله هسته ای میکنم اونوقت چیکار میکنید ؟میخواهید با اسلام قلوب ژنرالهای آمریکایی تسخیر کنید؟اگر یکی از شهر های ما رو با بمب اتم نابود کرد و تهدید کرد که اگر تسلیم نشید دوباره حمله هسته ای میکنم چیکار میکنید؟لطفا مسائل قاطی نکنید
@TY13794dReplying to andبرای تمدن سازی به اسلام نیاز داریم و برای دفاع از اسلام به بمب اتم خیلی ساده هست حاج اقا
Replying to andandساختن بمب فقط برای استفاده نیستدر قرآن هم قوی کردن خود برای ترساندن دشمن توصیه شدهضمنا بمب اتم دیگه مثل بمب هیروشیما نیست الان وسعت و شدت انفجار قابل کنترله مثلا میشه در حد یه پایگاه نظامی باشه یا حتی کمتر مثل بمب اتمی که باهاش فردو رو زدن