سلام و عرض ادب آفرین، تازه رسیدین به استدلال مرحوم یزید ابن معاویه علیه اللعنه.طرف رو چرا لعن میکنید!؟بنده خدا هم که داشت میگفت که حسین این علی امّت پیغمبر رو دو دسته کرده و ایجاد اختلاف میکنه ....اشتباه کردیم یزید رو لعن کردیم خدا یا خودت از ما بگذر استغفر الله ربی و اتوب الیه...