والله العظیم که تلخی داغت رابا نهرهایی از عسل هم نمیتوان ازیاد برد...والله العظیم که از خاطرمان نمی‌روی...‏ای دم لنا سفکتم و ای کبد لنا فریتم هذا لیس کای دم، و هذا لیس کای کبد هذه قصه مختلفه...💔
13:12 - 2 October 2024

970 Views