آقا حسین
☺️
@Hossein_mir_77
والله العظیم که تلخی داغت را
با نهرهایی از عسل هم نمیتوان از
یاد برد...
والله العظیم که از خاطرمان نمیروی...
ای دم لنا سفکتم و ای کبد لنا فریتم
هذا لیس کای دم، و هذا لیس کای کبد
هذه قصه مختلفه...
💔
13:12 - 2 October 2024
970
Views
Replying to
@Hossein_mir_77